poniedziałek, 17 lutego 2014

Peeling myjący, Joanna, Naturia,

Dziś moja pierwsza recenzja. Zacznę od peelingu Joanna. kilka dni temu kupiłam go w Biedronce. Była jakaś promocja. Kosztował chyba 3.80zł



Muszę powiedzieć, że pozytywnie mnie zaskoczył. Moja cera jest wrażliwa i źle tolerowała gruboziarniste peelingi. Ten o dziwo nie podrażnił mojej skóry. Stosowałam również na całym ciele - szczególnie na plecach i na dekolcie. Po użyciu skóra jest miękka, delikatna i ożywiona. Zapach też jest intensywny i pobudza. Stosowanie należy do przyjemności. Nie jest może super ale spełnia swoją rolę i jest tani.

Plusy:
- cena
- konsystencja
- skóra po użyciu jest delikatna i miękka
- dobrze oczyszcza z zaskórników
- przyjemny zapach ożywia, aczkolwiek czuć       troszkę chemiczność
- sprawdza się nie tylko na twarzy,ale na       całym ciele 

Minusy:
- pod koniec użytkowania otwarcie zwykle pęka   i odpada
- wydajność bardzo słaba - na całe ciało         wystarcza na ok 3 razy