poniedziałek, 24 lutego 2014

L`Oreal, Elseve Arginine Resist x3, Maska z serum wzmacniającym

Intensywna maska z serum wzmacniającym do włosów osłabionych, z tendencją do wypadania, delikatnych, bez sprężystości i gęstości.
Arginina to kluczowy aminokwas o podstawowym znaczeniu dla struktury włókna włosa. Odżywia cebulki i stymuluje aktywność komórek leżących u podstaw procesów tworzenia się łodyg włosów. Bez argininy włosy przestają rosnąć. 
Proteina łączy się z włóknem włosa i natychmiast wnika w głąb aby wzmocnić włosy osłabione. 

Używam tego produktu od dłuższego czasu. Kupiłam ją, gdyż byłam już zmęczona ciągłym wypadaniem moich włosów. Po ciąży i intensywnym odchudzaniu a także po kilkukrotnym rozjaśnianiu były w tragicznym stanie. Weszłam do Rossmanna, zobaczyłam ją, przeczytałam i od razu wrzuciłam do koszyka. Pomyślałam "zobaczymy" a oto moja opinia:
- Maska z serum wzmacniającym świetnie się spisuje- włosy po jej użyciu są mięciutkie, gładkie, nawilżone.Pięknie pachną.Spełnia obietnice producenta i wzmacnia osłabione włosy. Odkąd jej używam, zauważyłam znaczną poprawę ich kondycji, nie łamią się i nie wypadają w takich ilościach jak wcześniej.

- Maski nie trzeba długo trzymać na włosach, co jest oczywiście wygodne gdy nie mamy zbytnio dużo czasu.
- Najlepsze efekty uzyskuje gdy po umyciu włosów szamponem, osuszam je delikatnie ręcznikiem i dopiero wówczas nakładam na nie tę maskę, po ok 3 minutach już spłukuje.

A czy Wy macie podobne doświadczenie czy wręcz przeciwne???