środa, 26 lutego 2014

LACTACYD Femina - emulsja do higieny intymnej

Kolejna recenzja kosmetyku przeze mnie stosowanego.

Opis produktu:

Bardzo łagodna, nie zawierająca mydła emulsja. Specjalna formuła zawiera kwas mlekowy, który pomaga utrzymać naturalną równowagę pH pochwy i chroni jej błonę śluzową przed podrażnieniami. Odczyn pH 5.2.

Skład: Aqua, Magnesium laureth sulfate, Disodium laureth sulfosuccinate, Cocamidopropyl Betaine, Głyceryl Laurate, Głycol Distearate,
Sodium Laureth Sulfate, Cocamide Mea, Laureth-10, Methyl Isothiazolinone, Methyl Chloro-lsothiazolinone, PEG-7 Głyceryl cocoate, Lactose, Milk Protein, PEG-55 Propylene Głycol Oleate, Propylene Głycol, Phenoxyethanol, Parfume, 5-Bromo-5-Nitro-1, 3-Dioxane, Propylene Głycol, Lactic Acid, Sodium Chloride.
Cena: ok 13 zł za 200 ml, w Biedronce ok 15 zł za 400 ml

Produkt ten został mi polecony przez lekarza ginekologa, po przetestowaniu otrzymanej próbki stosuję go regularnie od lat. To jest najlepszy żel do higieny intymnej ! Polecam go każdej kobiecie.

Plusy:
- świetnie odświeża i myje
- łagodzi podrażnienia
- neutrlany zapach
- delikatny, nie podrażnia
- nie wysusza
- dobry do codziennego użycia
- wygodne opakowanie
- wydajny ( z pompką)
- często dostępny na promocjach
Minusy
- SLS w składzie 

Najlepsza emulsja do higieny intymnej jakiej używałam. Spełnia wszystkie obietnice producenta: faktycznie jest łagodna, nie podrażnia i pozwala zachować naturalną równowagę pH. Bardzo skutecznie chroni mnie przed infekcjami, które zdarzały się dość często gdy używałam innych płynów. Dla mnie numer jeden!