poniedziałek, 24 lutego 2014

Nareszcie coś się ruszyło

Hejka!! Narobiłam zaległości przez grypę. Ale nie dałam rady ruszyć ani ręką ani nogą. Dziś pojechałam też do kontroli z malutką a tam ludzi że ruszyć się nie było gdzie. Grypa atakuje!!!
Ale wychodząc z przychodni spotkałam mojego listonosza, który widząc mój samochód pod przychodnią stwierdził, że poczeka i odda moje przesyłeczki. Było ich kilka - to i dla niego lżej. A oto one:
1. Z TATRZAŃSKIEGO PARKU NARODOWEGO
- Duży kalendarz
- ścieżka dydaktyczna Dolina Białego
- Tropy zwierząt
- Kwartalnik Tatry
- Taterki
- 10 pocztówek

2. Z PIENIŃSKIEGO PARKU NARODOWEGO
- 2 naklejki
- 1 pocztówka duża
- informator o parku
- 5 informatorów przyrodniczych

3.Urząd miejski Wadowice
- Wadowice - Miasto rodzinne bł. Jana Pawła II
- Wadowice - szlak Karola Wojtyły
- Ziemia Wadowicka - mapa turystyczna
- Małopolska - mapa turystyczna
- gumowa bransoletka


4. Przedsiębiorstwo Hodowlano - Nasienne
- notesik (bardzo fajny)
- kalendarzyk kieszonkowy
- 2 ulotki
- długopis
- breloczek