poniedziałek, 17 lutego 2014

Bogato - a to dopiero początek tygodnia

U mnie dziś zawitał listonosz z sześcioma paczuszkami. Ale jakie to paczuszki??? Cudowne!!! Z wykształcenia jestem przyrodnikiem więc zrozumiecie jak zobaczycie:
1. paczuszka z Wielkopolskiego Parku Narodowego a w niej
- przewodnik po muzeum
- ścieżki dydaktyczne - 5 sztuk
- Przewodnik po Wielkopolskim Parku Narodowym
- Biuletyn informacyjny
- 16 pocztówek
pisać można TUTAJ


2. paczuszka PARK NARODOWY BORY TUCHOLSKIE
- 13 broszurek informacyjnych o zwierzętach
- broszurka o Parku 
- botaniczna ścieżka dydaktyczna
- pocztówka
pisałam TUTAJ

3. Najśmielsze moje oczekiwania przerosła przesyłka z DRAWIEŃSKIEGO PARKU NARODOWEGO
- 7 różnych broszur informacyjny (wszystkie razy 3 więc w sumie 21)
- 3 duże plany lekcji
- 4 małe plany lekcji
- 5 zakładek do książek
- gra PIOTRUŚ ze zwierzętami
- 52 pocztówki

pisałam na TUTAJ

4 . Przesyłka z ROZTOCZAŃSKIEGO PARKU NARODOWEGO
 - broszury informacyjne w ładnym pudełeczku
pisałam TUTAJ

5. Przesyłka z gminy Łomianki
- płyta DVD "Spacerownik po Łomiankach"
- mapki tras turystycznych
pisałam TUTAJ


6. Przesyłka od POCZTY KWIATOWEJ
- 2 podstawki
- 8 kalendarzyków
pisałam na  info@pocztakwiatowa.pl

Z dzisiejszych przesyłek jestem MEGA zadowolona.